- All I know is there's something new this year

Här får ni lite intressant läsning..
Har ni gjort något ni aldrig gjort förut också?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, var på festival och massor av andra saker!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade säkert några, men jag kommer inte ihåg vad. Så jag höll det nog inte!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej..
5. Vilka länder besökte du? Sverige och Danmark tror jag.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kent och kärlek! (Typ samma sak, haha)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 19 juni (midsommar)
8. Vad var din största framgång 2009? Kom 5a och 8a i USM i orientering.
9. Största misstaget? 2 misstag, tänker inte ens nämna dem..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, typ småsjuk hela tiden!
11. Bästa köpet? Kent-biljetten till 2010, kläder typ!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och musik!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Musik och vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Miike Snow - Silvia, Kent - En vals för satan (Din vän pessimisten) och Hoffmaestro & Chraa - Chraa Indian
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare antagligen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat och varit på mer festivaler!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fegat ur och sådär.
18. Hur tillbringade du julen? Jag firade med pappa och den närmsta släkten på hans sida.
19. Blev du kär i år? Ja..
20. Favoritprogram på TV? Scrubs
21. Bästa boken du läste i år? Twilight (på engelska då) tror jag!
22. Största musikaliska upptäckten? Miike Snow, Justice, bob hund, Death cab for cutie med mera!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer inte ihåg vad jag önskade mig, haha.
25. Något du önskade dig men inte fick? Som sagt, kommer ej ihåg!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag fikade på Majas som inte finns längre.. :(
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kärlek helt klart!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Osäker och blandat. Har hört "wannabe estet" som förslag, haha ;)
29. Vad fick dig att må bra? Musik, mina vänner, familjen bland annat!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag vet inte. Ingen speciell direkt!
31. Vem saknade du? Äsch!
32. De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat så många nya människor, men jag har lärt känna folk jag inte kände så bra.. Typ Sandra, hela MIC typ, John :)


Reaktioner
Postat av: Carita

jag var på festival 2009 och det har jag inte varit tidigare :] sjukt bra upplevelse och herregud vad det ska upprepas! puss

2010-01-02 @ 01:19:12
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: johanna

jag älskar att läsa sådanahär listor!

2010-01-02 @ 23:06:17
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Avsändare:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0