091020

Jag läste en novell en gång. I den skulle huvudpersonen skriva en uppsats om sig själv. Hon skulle beskriva sig själv i tredje person. Så jag tänkte, eftersom att jag är huvudpersonen i denna bloggen så ska jag göra detsamma. Jag ska beskriva mig själv i tredje person.

Evelina är en sprallig och glad person. Hon är pratglad och har många vänner. Hon gillar att träna, så hon tränar ganska ofta. Detta gör att hon är vältränad och ganska smal. Hon har tjockt och ganska långt hår. Hon är nästan besatt av bandet Kent och deras musik.

Om jag nu ska beskriva mig själv i första person så måste jag nog ändra lite på texten. Ta bort lite text, lägga till lite ny. Jag uppfattar inte mig själv, så som du uppfattar mig.

Reaktioner
Postat av: john

det är intressant det där med tredje person, jag har funderat själv på om jag ska böja skriva min blogg helt på det viset, skulle vara intressant. tycker jag.

2009-10-21 @ 21:30:27
URL: http://kallspel.wordpress.com
Postat av: popluggen

tack (:

2009-10-22 @ 14:31:48
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Avsändare:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0