- Och i gruset låg en fegis kvar

Detta har väl hänt sen senast:
Det har brunnit på min skola tre gånger.
Jag har varit på fars och jul på Liseberg.
Jag har varit på julkalas med massor av fina vänner.
Jag har pratat om kent i svenskan.

Jag har funderat massor. Försökt att reda ut alla mina tankar som har knycklat ihop sig i min hjärna som ett garnnystan. Försöker skriva ner vad jag tänker för att få lite mer ordning. Men inte ett ord fastnar på papper. Ju mer jag försöker, dessto mer förvirrad blir jag. Jag får ingen ordning. Alla tankar stannar kvar och knycklar ihop sig ännu mer. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt allt. Eller jo, egentligen vet jag det. Men jag är feg. Vad jag behöver är att prata. Men som alltid fastnar mina ord just när jag ska uttala dem. Så jag föredrar att skriva, så jag slipper alla menande blickar och den pinsamma tystnaden när de inte vet vad de ska säga. Men orden är som sagt helt borta.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva egentligen. Men om någon har lust får den gärna skriva ett mail eller någonting. Om vad som helst. Jag gillar att prata om vad som helst.
Anyway: [email protected]


Reaktioner

Kommentera inlägget här:

Avsändare:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0